Handels- og leveringsbetingelser

Betalingsmåder:

Betaling for bestilt varer kan ske via Dankort, Visadankort, MasterCard eller MobilePay.

Leveringsbetingelser:

Varernes leverings tid er på 3-5 hverdage.

Modtagelse af varen:

Det er vigtigt at du kikker din vare efter, inden du skriver under på modtagelsen. Anmeldelse af beskadigede varer sker hos PostDanmark eller hos fragtmanden indenfor 2 dage. Det er meget vigtigt du ikke benytter en vare, hvor der reklameres over fejl eller mangler.

Returret:

Du har mulighed for at fortryde dit køb i 14 dage efter du har modtaget dine varer. Du skal blot sende din varer retur. Varen samt emballagen skal være i hel og ubrudt stand. Emballagen skal være ubeskadiget, så hvis et gensalg ikke er muligt kan vi desværre ikke modtage varen. Vi returnerer herefter pengene, dog skal du selv betale for fragten til os. Varer sendt ufrankeret nægtes modtagelse.

Priser:

Alle priser er incl. 25 % moms. Dog tages der forbehold for: Prisstigninger, valutaændringer, force majeure, afgiftsændringer, udsolgte og udgåede varer, samt ændring i specifikation i produktet samt trykfejl.

Fragt:

Prisen for fragt er 30 kr. Der fragtes kun til adresser i Danmark.

Garanti og reklamation:

På alle produkter ydes der garanti ifølge købeloven. Ved en reklamation sendes den defekte vare til os – adressen Frisør Birthe Gleerup, Jægergårdsgade 63, 8000 Århus. Kunden betaler for fragten hertil. Hvis der er tale om en garantisag, returneres en ny varer til kunden. I tilfælde af reklamation skal faktura altid medsendes. Hvis allergisk reaktion eller irritation af huden opstår, stoppes brugen af produktet og vi kontaktes hurtig muligt på mail eller telefon.

Klage:

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til os (se kontaktoplysninger i bunden af denne side). Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du, såfremt betingelserne herfor er opfyldt indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. En klage skal senest indgives 24 måneder efter køb.

Bestilling:

Når du har bestilt din vare, går du til kassen. Når du har indtastet dine oplysninger og skal over i betalingsdelen bliver dine bankoplysninger kun sendt til PBS – vi får så via PBS et transaktionsnummer, hvorpå vi kan hæve pengene når varen er sendt. Dine oplysninger bliver altså sendt krypteret, så ingen andre kan læse dem end PBS. Hvis din transaktion ikke går korrekt igennem, kan du prøve igen. Lykkedes det ikke skal du henvende dig til dit pengeinstitut.

Henvendelse til Frisør Birthe Gleerup: Du kan maile til os på adressen birthe@birthe-gleerup.dk eller ringe på tlf. 86139733